La mulţi ani, Jang Hyuk!

Written by koreafilm. Posted in Actori, Portrete, Recenzii Koreafilm, Stiri

Tagged: , , , , ,

1421519_10202016834116342_332016208_n

Published on decembrie 20, 2013 with 14 comentarii

de Ana-Maria Ruse şi Claudia B.

Astăzi îl sărbătorim pe îndrăgitul Jang Hyuk, care ne-a fascinat şi ne-a cucerit pentru totdeauna prin rolul său din “Chuno – The Slave Hunters“, cel mai celebru serial al său, lansat în anul 2010, pe care telespectatorii români şi fanii genului, au avut ocazia să-l urmărească şi pe un post românesc. Nu vom enumera producţiile în care a jucat până în prezent, sau premiile obţinute, pentru că n-ar fi prima oară când o facem, în schimb, astăzi când împlineşte 37 de ani, vom prezenta câteva noutăţi pe care poate le ştiaţi, sau nu!

Cel mai recent film în care a jucat este “The Flu“, iar cel mai recent serial “Iris2“, iar mai jos aveţi un scurt interviu în care actorul a vorbit despre rolul său din film.

Jang Hyuk şi regizorul Kim Seong Su s-au reunit după zece ani de la comedia „Please Teach Me English”, pentru a lucra împreună la filmul „The Flu”. Lansat pe 14 august, thrillerul despre gripa mortală care izbucneşte în apropiere de Seul, a reuşit să bată competiţia în box-office, să câştige locul 1 la vizionări, fiind mai apoi al 3-lea film ca popularitate în cinematografe, şi să adune câştiguri de aproape 14,3 milioane de dolari. Mulţi au pus succesul filmului pe seama scenelor de acţiune ale actorului Jang Hyuk, care joacă rolului salvatorului Kang Ji Gu.

Ilgan Sport, afiliată Korea JoongAng Daily, a stat de vorbă cu actorul care le-a povestit cum a reuşit să confere atâta vitalitate celui mai recent rol al său.

R: Ce tip de joc a solicitat regizorul din partea ta?

J.H.: „Mi-a spus să construim personajul fără prea multe calcule determinate, şi să îmi imaginez ce se întâmplă cu adevărat atunci când un dezastru loveşte. El a lăsat asta la decizia actorilor, în loc să ne spună el exact ce să facem. Uneori asta m-a derutat. Alteori îmi spunea că jocul nu este genul Jang Hyuk, iar asta mă deruta, pentru că mă aşteptam să-mi spună că jocul nu e genul Kang Ji Gu, personajul pe care îl interpretez. Apoi am realizat că îmi dădusem deja seama cum e Kang Ji Gu, şi m-am încadrat în acel tipar. Dacă ar fi să compar asta cu un teatru de păpuşi, aş spune că am încercat să devin păpuşa în sine, decât păpuşarul. Nu mi-am făcut atâtea griji pentru filmări până acum.

R: Ai întâmpinat greutăţi în timpul filmărilor?

J.H.: „Nu chiar, pentru că am o bună condiţie fizică. Dar m-am lovit la mâna dreaptă în timpul altor filmări, mi-am rupt un os, şi aproape am avut nevoie de o operaţie. Am fost îngrijorat că asta va afecta filmările pentru „The Flu”, dar din fericire nu am avut nevoie de operaţie în cele din urmă. Dar am avut nevoie de recuperări în timp ce lucram pentru film, aşa că mi-a părut rău pentru producători.”

R: Cum te-ai pregătit pentru a crea senzaţia unui personaj autentic?

J.H.: “E greu să interpretezi ca un adevărat salvator după doar 3-4 luni de pregătiri, cu toate că îmi place să mă antrenez, şi am încredere în abilităţile mele de a realiza scene de acţiune. În realitate, mi-a fost mai de folos faptul că am stat de vorbă cu adevăraţi salvatori, decât faptul că m-am antrenat pentru astfel de situaţii.”

Interviu luat de Lim Hyun Dong pentru Korea JoongAng Daily.

Conform TV Daily, în luna mai a acestui an, Jang Hyuk s-a alăturat şi programului tv „Real Men” de la MBC; deşi el are experienţă în programe de entertainment, este pentru prima oară când devine gazda unui astfel de show. Aşteptările de la el sunt mari, deoarece „Real Men” este o emisiune gen military.

Concurenţa de pe alte posturi tv îi are în prim plan pe doi din bunii săi prieteni, Kim Jong Gook şi Cha Tae Hyun, dar Jang Hyuk nu se teme de asta.

În luna august a apărut ştirea conform căreia MBC va trimite gazdele emisiunii „Real Men” în teatre adevărate de război. Producătorii emisiunii au avut în plan asta de la început, dar au fost precauţi din cauze de securitate şi siguranţă, care implică colaborarea cu Ministerul Apărării Naţionale, pentru că implică contactul cu soldaţi adevăraţi. Printre locaţiile avute în vedere se numără: Lebanon, Somalia, Haiti, Afganistan şi Emiratele Arabe Unite.

Alături de Jang Hyuk se află şi comedianul australian Sam Hammington şi alţi entertaineri care experimentează viaţa de soldat sud-coreean.

Tot în luna august, actorul a vorbit într-un interviu cu SBS E! News despre anii petrecuţi în armată, evidenţiind efectul pozitiv pe care l-a avut asupra sa: „Am intrat în armată în 2004 după un eveniment nefericit. În armată am simţit că l-am regăsit pe Jeong Yong Joon (numele său real).

Jang Hyuk a devenit cunoscut în jurul vârstei de 20 de ani, şi şi-a satisfăcut stagiul militar obligatoriu în jurul vârstei de 30: „Fiecare zi în armată a fost un pas pentru mine. Am devenit mai matur cu fiecare zi care trecea. M-am însurat doi ani mai târziu, şi am devenit capul unei familii. Sunt mai pasionat acum, atât în viaţa de familie, cât şi ca actor.” Actorul şi-a reafirmat şi ataşamentul faţă de show-ul „Real Men”, despre care a afirmat: „Nu mă gândesc la el ca la un show, ci mai degrabă mă văd pe mine însumi acolo. O săptămână în tabără face ca următoarele 3 să fie şi mai plăcute. Acest program mă antrenează o dată pe lună.”

Prezent la emisiunea „Mooreupak” de la MBC, el a vorbit despre căsnicia cu soţia sa. El a mărturisit că s-a însurat „pe fugă” cu partenera sa de viaţă: „Soţia mea avea 32-34 de ani când am intrat eu în armată. M-a aşteptat timp de 2 ani, dar era puţin cam neplăcut ca ea să nască la 35 de ani, aşa că am conceput primul nostru copil şi ne-am căsătorit imediat după ce am terminat proiectul pe care îl aveam atunci în derulare. A fost ce ne-am dorit, dar părinţii şi agenţia mea au fost împotrivă, aşa că am plecat într-o călătorie cu planul dinainte stabilit de a avea un copil, fără a mai cere permisiunea lor.M-am simţit prost faţă de părinţii mei, dar planul nostru a dat roade, şi îndată ce fiul nostru s-a născut, totul s-a schimbat, mi-au spus să mă dau la o parte imediat ce şi-au văzut nepotul.” (:D)

Jang Hyuk şi Kim Yeo Jin s-au căsătorit în iunie 2008, iar primul lor fiu s-a născut înainte cu 5 luni. Cel de-al doilea fiu s-a născut în 2009. Următoarele sale proiecte sunt:

- filmul „Strawberry Milk”, al cărui filmări au început în luna septembrie în Daejeon. Jang Hyuk interpretează rolul profesorului de sport Joon Ki, care va avea o relaţie cu una din elevele sale, în producţia care se va încadra în genul melodramă/romantic. Actorul a ales acest rol în consideraţie faţă de regizorul Kim Tae Gyun cu care a lucrat acum 13 ani la filmul „Volcano High”. „Strawberry Milk” va avea premiera la începutul lui 2014;

- drama “Pacheon-Hwang” (nu este încă 100% confirmată), în care se va reuni cu Han Seok Kyu cu care a jucat în 2011 în “Deep Rooted Tree“, şi de asemenea cu scenariştii acestui serial care a fost un succes. “Pacheon-Hwang” va fi un serial istoric, difuzat de MBC, despre eroii care au contribuit la construirea imperiului Joseon, şi luptele dintre regele Lee Bang Won şi învăţatul Jung Do Jeon (ambele personaje apar şi în Deep Rooted Tree). Urmează să aflăm ce personaj va interpreta Jang Hyuk în această nouă dramă care va începe după Empress Ki;

– filmul “Age of Innocence” care de asemenea urmează să fie confirmat, şi care este tot o producţie istorică, a cărei acţiune are loc tot în timpul dinastiei Joseon, şi, conform unor surse, tot în perioada regelui Lee Bang Won. Filmul va prezenta povestea un kisaeng care se îndrăgosteşte de bărbatul pe care vrea să se răzbune, iar Jang Hyuk va fi mâna dreaptă a acestui bărbat. Se speculează că în celelalte roluri principale vor juca Shin Ha Kyun şi Kang Ha Na.

Tot în august actorul a lansat colecţia de eseuri „Hot Blooded Man”, în care vorbeşte despre cariera sa şi evenimentele care i-au marcat atât viaţa cât şi cariera. El şi-a prezentat cartea care conţine multe poveşti neştiute de public, în cadrul unei conferinţe de presă.

Surse: Hancinema, Asianwiki, http://stuckonhyuk.wordpress.com/, Naver.