Song Il Gook – 송일국

Written by koreafilm. Posted in Concursuri, Concursuri KF, Recenzii utilizatori

Tagged: , ,

SIG (1)

Published on septembrie 23, 2013 with 7 comentarii

Poate ca urmatoarea porecla a lui Song Il Gook ar trebui sa fie ”Hunter of The Heart”. Ne-a impresionat uneori pana la lacrimi in serialele Jumong, Kingdom of The Winds si Emperor of The Sea. Un actor adevarat joaca si cu trupul dar si cu sufletul. Song Il Gook ne-a demonstrat acest lucru de mai multe ori prin minunatele roluri pe care le-a interpretat in cariera sa. In ”Jumong”, a aratat ca este cu adevarat fiul faimosului luptator Haemosu, si cu toata puterea sa a reusit sa creeze un regat nou, Goguryeo, avand ca semn al puterii si gardian Pasarea Samjogo. In ”Kingdom of The Winds”, si-a invins destinul, si-a iertat tatal si a continuat sa conduca si sa respecte ceea ce a creat bunicul sau, Jumong. In ambele seriale, a infruntat soarta si a acceptat adevarul, mergand in continuare pe drumul care-i fusese predestinat, acela de a fi conducator al unei natiuni.

Dar in spatele scenei, poate exista o poveste cu totul diferita. Povestea vietii sale. Il Gook a crescut alaturi de mama si de tatal sau. A avut o copilarie normala, ca a oricaruia dintre noi, desi a intampinat dificultati datorita semnificatiei numelui sau (Il = 1; Gook = Natiune ): „Din cauza numelui, am fost mereu tachinat cand eram copil. Mi Yuk Gook Il Gook (미역국 일국 – Supa de Alge). Copiii pot fi foarte inventivi.” A preferat sa se maturizeze mai tarziu, odata cu vizitarea locurilor istorice si cu inaintarea in varsta: ”Dupa 30 de ani am inceput sa ma maturizez.” Asa cum orice om trece prin momente mai grele in viata, si Il Gook a depasit situatii dificile: ”Am ratat de 4 ori intrarea la colegiu. Asta va arata prin ce a trecut mama.”

A ales o nunta in stil traditional. Dupa aceasta, a inceput filmarile pentru ”Kingdom of The Winds”, asa ca in acele momente nu a putut sa stea foarte mult alaturi de sotia sa. Cu toate acestea, in inima sa era mereu langa ea. Prin serialele istorice in care a jucat, Il Gook a readus in prezent trecutul glorios, un trecut marcat in Cartea Timpului. Desi nu prea are incredere in felul in care joaca, pe noi toti ne-a convins ca este un actor de exceptie inca din primele secvente ale oricarui serial in care a avut un rol.

Chiar daca este un actor perfect din multe puncte de vedere, oricine are slabiciunile sale: ”Mananc mult Ramen Shabushabu instant (라면 샤부샤부). Mi s-a dus vestea pentru asta cand jucam in ”Jumong”. Dimineata, echipa de la lumini punea apa la fiert, deobicei pentru 5-6 portii de ramen. Daca apaream eu, plecau toti. Pentru ca mancam tot.” Acum s-a maturizat si mai mult, iar rolul pe care il are de interpretat de aceasta data este unul si mai dificil. Acela de sot si de tata: ”I-am facut sotiei mele o promisiune. O sa ma ocup de cresterea copiilor pana la varsta de un an. Scopul meu este sa fiu un sot si un tata bun.” Alearga cu copiii in carucior prin parc la orice ora din zi, ca acestia sa poata adormi.

Poate ca Song Il Gook ar putea fi un model bun de urmat de catre unii dintre noi. Cu toate acestea, trebuie sa ne gandim ca el nu s-a nascut vedeta. A devenit ce este acum prin propriile forte si prin perseverenta.