Crazy First Love (movie) 2003

Written by ramonabv. Posted in Istorie si cultura, Recenzii utilizatori, Stiri / noutati

Tagged: , ,

Published on decembrie 23, 2010 with 7 comentarii

Tae-Il Son (interpretat de actorul Cha Tae-Hyun , Hello Ghost ) este „copilul problemă” al liceului Kang. Are un coeficient de inteligenţă de 148, dar din păcate, el este mai interesat de căsătoria lui cu prima lui dragoste, Il-Mae (Son Ye-Jin, Art of Seduction ), decât de şcoală, pe care se gândeşte foarte serios să o abandoneze.
Dar într-o zi îşi ia inima în dinţi şi vine să-i ceară mâna de la tatăl ei şi anume profesorul Young-Dal ( interpretat de actorul Yoo Dong-Geun , Athena ) care predă la liceul unde învaţă atât Il-Mae cât şi Tae-Il . Însă Young-Dal nu este prea încântat de această cerere, dar vine cu o propunere (încearcă să-l readucă pe Tae-Il pe drumul cel bun) spunându-i că îi va permite să se însoare cu fiica sa Il-Mae, dacă la testele naţionale va obţine un nivel de 300.000 în locul celor 3.000 cât are în prezent.Tae-Il acceptă propunerea fără să se gândească de două ori.
Cha Tae-Hyun

2 ani mai târziu, reuşeşte să obţină un nivel de 300.000 rezultând admiterea lui la Facultatea de Drept din Seoul. Fericit se duce glonţ la Il-Mae cu gândul să se însoare cu ea , însă şi de data asta este păcălit de Young-Dal care îl înduioşează cu lacrimile şi povestea lui de viaţă (soţia lui, a murit la naşterea lui Il-Mae, având o vârstă foarte fragedă – 18 ani- atunci când s-a căsătorit cu el) şi îl face să-i promită că o va păstra pe Il-Mae “neatinsă” şi „pură”până când va trece de primul nivel al examenului judiciar. Greu lucru pentru Tae-Il, mai ales când Il-Mae îl provoacă în fiecare zi încercând în fel şi chip să-l seducă (scena de la piscină este cea mai grăitoare, lol ).
Son Ye-Jin
Va avea o misiune foarte grea, aceea de a-i fi garda de corp a lui Il-Mae, 24 de ore din zi, 7 zile pe săptămână, mai ales că mai trebuie să şi înveţe pentru examene (dar a promis viitorului tată socru că va avea grijă de viitoarea mireasă, nu-i aşa?). Acest lucru nu-i este pe plac deloc lui Il-Mae, care vrea să se bucure de viaţa ei de colegiu, să meargă la întâlniri şi culmea Tae-Il îi îndepărtează pe toţi pretendenţii ei, fapt de-a dreptul frustrant pentru ea, însă ea nu realizează faptul că Tae-Il face toate acestea doar pentru a fi cu ea.
Yoo Dong-Geun
După nenumărate nopţi de somn, de mâncat cartea (şi la propriu şi la figurat) şi nu în ultimul rând de sângerări nazale (deci creieraşul lui funcţiona la capacitatea maximă), Tae-Il trece în cele din urmă nivelul 1 al examenului judiciar. La petrecerea de felicitare, când în sfârşit Young Dal îl acceptă ca viitor ginere, Il-Mae vine şi lansează bomba , îi mărturiseşte că iubeşte un alt barbat. Tae-Il nu-şi poate crede urechilor ce aude. Chiar poate fi adevărat ce se întâmplă? Oare va fi capabil să recâştige şi să păstreze prima dragoste? Însă va avea un aliat puternic în această luptă în persoana viitorului tată socru care pune la bătaie un plac de atac. Oare va reuşi? Vă las să descoperiţi singuri finalul. Prima partea a filmului este o comedie cu multe scene haioase însă a doua parte a filmului aş numi-o dramă. Încă odată se dovedeşte faptul că Cha Tae-Hyun este un foarte bun comediant.