Full House (Pool Ha-woo-seu)

Written by ancavalentina. Posted in Recenzii utilizatori

Tagged: , ,

Published on septembrie 17, 2010 with 9 comentarii

Productie KBS2, 2004, 16 episoade

O scriitoare de scenarii de drame cam nebunatica si naiva, Han Ji Eun (Song Hye Kyo), detine o casa mostenire de la tatal ei. Dar doi prieteni de-ai ei au nevoie urgenta de bani si ii vor vinde casa, fara stirea ei, in timp ce Han Ji Eun e plecata in China, intr-o excursie pe care chipurile a castigat-o. Descoperind ca a fost inselata, reuseste prin viclenie sa imprumute niste bani de la un actor coreean, Lee Young Jae (Bi/Rain), aflat in China pentru niste filmari. Inapoi in Coreea, Han Ji Eun va incerca sa isi recastige casa, iar pentru asta semneaza un contract de casatorie pe un an cu Young Jae. Cei doi vor locui in aceeasi casa, incercand sa se suporte unul pe altul pana la expirarea contractului…

Serialul a avut audiente foarte mari in Coreea (peste 30% la fiecare episod). Chiar si asa, nu este o drama care impresioneze foarte mult prin complexitatea actiunii sau a caracterelor. Este facuta, dupa mine, mai mult pentru amuzament, avand pe alocuri un nivel ridicat de comic de situatie(da; au fost momente cand am ras fara sa ma pot opri). Actrita Song Hye Kyo a facut roluri foarte bune in alte seriale ca All In sau Autumn Tale, iar in Full House, ea este in opinia mea principala atractie, datorita personajului pe care il interpreteaza, un personaj cu o varietate larga de expresii, Ji Eun fiind practic cea care da viata serialului.

Personajul lui Rain, Young Jae, e un actor incapatanat, ingamfat si caruia ii e greu sa isi exprime adevaratele sentimente pentru oamenii din jurul sau. Multi fani au fost nemultumiti vazandu-l pe Rain intr-un astfel de rol. Am citit unele comentarii pe internet si multe acuzau garderoba personajului Young Jae. Intr-adevar nu au fost mereu cele mai fericite alegeri, dar acesta e scenariul. In schimb pe mine ma pufnea rasul, oridecateori aparea Young Jae in cine stie ce outfit ciudat.

Premii castigate: KBS Excellence Award (Rain), Best Couple (Rain & Song Hye Kyo).