NO REGRET-Huhwehaji anha

Written by bianka. Posted in Arhiva recenzii utilizatori

Published on mai 03, 2010 with 55 comentarii

Filmul NO REGRET aparent a socat audienta coreana la lansare, insa a fost foarte bine primit de catre critici, fiind considerat a fi cel mai reusit film cu tema homosexuala din Asia.Image and video hosting by TinyPic
NO REGRET si-a asumat multe riscuri atunci cand a abordat povestea orfanilor din Coreea care, odata ajunsi la maturitate, lipsiti de indrumarea parintilor, trebuie sa infrunte viata pe cont propriu. Baietii din film veniti din provincie, nu sunt familiarizati cu viata dura din Seul si cu compromisurile pe care trebuie sa le faca pentru a supravietui.
Cealalta latura a filmului prezinta prototipul tinerilor instariti, ale caror familii au asteptari uriase, si anume: sa mosteneasca afacerea, familiei, sa se casatoreasca cu fata potrivita, intr-un cuvant sa perpetueze nivelul social pe care l-au primit la nastere. Filmul face ca cele doua „tabere” sa interactioneze, prezentand impactul povestii de dragoste dintre doi homosexuali.Image and video hosting by TinyPic
Kim Nam-gil (Jae-Min) si Lee Young-hoon (Su-Min) surprind prin emotia pe care reusesc sa o transmita, fiecare nuanta a trairilor lor, de la agonie la extaz fiind mai mult decat expresiva. Desi firul povestii nu e prea bine definit, totusi nu-ti pierzi interesul, scenariul fiind foarte credibil in reprezentarea conflictelor dintre personajele principale.Image and video hosting by TinyPic
Trebuie mentionat totusi ca filmul este interzis minorilor, continand scene de sex intre homosexuali si avand un limbaj care poate fi considerat vulgar. Cu toate astea, pot pune filmul la dispozitia doritorilor cu subtitrare in limba romana.