Claudia B. [KF]

Frumuseţea în stil coreean

Written by Claudia B. [KF]. Posted in Actori, Coreea azi, Fashion, Recomandarile lunii

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

beauty1

Published on martie 22, 2012 with 22 comentarii

Luna martie nu înseamnă doar a treia lună din calendar, ci şi luna femeii.
Cred că orice femeie îşi doreste să arate bine, să inspire frumuseţe şi sănătate indiferent de varsta pe care o are. În acest caz micile detalii contează şi fac diferenţa pentru că un machiaj ar fi incomplet fără o îngrijire corespunzătoare a pielii.
În cele ce urmează vă fac o invitaţie la răsfăţ prezentandu-vă cateva dintre brandurile de cosmetice de top.  Produsele cosmetice coreene sunt recunoscute pentru reputatia şi calitatea lor nu numai în Coreea de Sud. Ele sunt, de asemenea, foarte populare în China, Asia de Sud-Est, dar şi în afara continentului.

De reţinut faptul că în acest top brandurile de cosmetice nu sunt ordonate în funcţie de numărul vanzărilor, în funcţie de preţ sau calitate, ci mai degrabă în funcţie de popularitate. De fapt vă mărturisesc că am ales acele mărci de cosmetice care mi se par mai interesante şi pe gustul meu, la prima vedere.

- ETUDE


Un brand foarte popular de cosmetice şi produse de îngrijire este nimeni altul decat Etude, care se concentrează pe machiajul colorat şi care totodată adoptă conceptul de “viaţă naturală”. Etude, una din cele mai vechi branduri de cosmetice din Coreea, a trecut prin multe schimbări de imagine pe parcursul anilor şi şi-a dezvoltat un lanţ impresionant de magazine la nivel naţional şi internaţional. Etude a creat multe produse care sunt foarte îndrăgite de tineri datorită calităţii, dar şi culorilor. Gama lor de produse pentru îngrijirea pielii pe bază de colagen, setul pentru îngrijirea genelor şi faimoasa BB cream* (Blemish Balm) sunt la mare căutare ajungand chiar în topul vanzărilor.

* BB Cream = bază + fond de ten + corector + machiaj natural + protectie solară + hidratant + control asupra secreţiei de sebum + proprietăţi de vindecare ( regenerare a pielii, închiderea porilor, tonifiere )

Crema de faţă cu colagen marin şi cu extract de baobab are proprietăţi nutritive cu efect de lungă durată. Consistenţa sa cremoasă, apoasă se absoarbe rapid, lăsand pielea hidratată, nu lipiciosă.

Dacă vă place culoarea roz, dacă stilul vostru este unul drăguţ şi feminin, atunci Etude House este făcut special pentru voi. Cu scopul de a câştiga inimile doamnelor şi domnişoarelor, fiecare punct de vânzare Etude este conceput ca o casă demnă de o prinţesă.

Stilul Regatului Etude este drăguţ, frumos, iar tema “Prinţesei” reuşeşte să facă pe fiecare femeie să se simtă frumoasă. Casa albă cu un design exterior foarte uşor de remarcat, dar şi aspectul interior al mobilierului oferă clienţilor un sentiment plăcut de relaxare.  Song Hye Gyo, Jang Geun Suk, Ara, Park Shin Hye şi Lee Min Ho sunt doar câţiva din cei care, de-a lungul timpului, au reprezentat Casa Etude.

http://www.etudehouse.com/

 

- Holika Holika

În luna martie a anului 2010 Eprani a introdus pe piaţă Holika Holika, un alt brand de produse cosmetice şi produse de îngrijire. Caracteristicile unice şi produsele inovatoare ale acestui brand atrag ca prin vrajă mulţi consumatori.

Aceştia vor fi fermecaţi de decorul de vis al magazinului în care există mai mult de 600 de produse cosmetice şi de îngrijire a pielii, produse care, în mod normal, nu se pot găsi în alte shop-uri. Pentru a vedea modificările la nivelul pielii în doar câteva minute, Holika Holika foloseşte tema “momentului magic” stimulând curiozitatea consumatorilor.

Poate vă întrebaţi motivul pentru care există o vrăjitoare pe logo-ul Holika Holika. Această marcă de cosmetice, aparent, după o vrajă, te face mai frumoasă şi mai încrezătoare. Conceptul brand-ului a fost creat de designerul Kang San.

Cel mai bine vândut produs este ”Face 2 Change Roller BB”, în formă lichidă sau balsam. Este de fapt o cremă BB care se aplică cu o rolă în miniatură, nu numai pentru o aplicare fină, netedă, dar, de asemenea, pentru a evita contactul cu mâinile.

http://mall.holikaholika.co.kr/

 

- THE FACE SHOP


Marca The Face Shop a apărut pe piaţă aproximativ în anul 2003 şi, deşi se aseamănă ca nume cu o altă marcă renumită la nivel global, a crescut în mod constant, iar acum este considerată ca fiind un brand consacrat.

Park Min Young, Won Bin, Seohyun (SNSD) şi Kim Hyun Joong sunt doar câţiva dintre cei care au adus un plus imaginii The Face Shop, dar şi în ceea ce priveşte volumul total de vânzări.

Folosind conceptul de “Natural story”, toate produsele cosmetice de îngrijire a tenului, peste 600 la număr, sunt făcute din ingrediente originale (cum ar fi fructe, legume, flori) şi ingrediente naturale de plante, iar calitatea acestora este pe măsură. Magazinele Face Shop sunt foarte populare în rândul tinerilor datorită calităţii şi preţurilor moderate.

Produsele de îngrijire a pielii sunt, în principal, destinate femeilor însă nici bărbaţii sau copii nu sunt neglijaţi. Colaborarea cu personajul Pucca are ca rezultat vânzarea de produse frumos ambalate.

Totuşi cea mai bine vândută este linia de cosmetice de îngrijire a pielii Miindo (美人 图), celelalte produse menţinându-se în echilibru: şerveţele demachiante, loţiuni pentru curăţare, seturi de exfoliere pentru picioare, diferite creme şi seturi de perii.

http://www.thefaceshop.com

 

- THE SKIN FOOD

Câteodată numele spune totul, iar acest lucru este valabil şi atunci când ne referim la Skin Food (스킨푸드). Proprietarul companiei a fost implicat în industria de produse de îngrijire a pielii încă din anul 1957. Skin Food devenit o marcă binecunoscută în multe ţări din afară, cum ar fi: Taiwan, Malaezia, Singapore, Hong Kong, Tailanda, Indonezia şi multe altele. Aspectul atrăgător al Skin Food este utilizarea de produse alimentare naturale şi producerea acestora, în forma lor originală, ca ingrediente în produsele cosmetice. În plus, folosirea de ingrediente naturale joacă, de asemenea, un rol important în succesul pe care îl are astăzi. Skin Food oferă o varietate largă de produse, începând cu cele destinate îngrijirii pielii, corpului, produse pentru păr şi machiaj.
Acest brand a devenit rapid un mare succes atunci când s-a lansat în 2004, cu motto-ul “mâncarea bună este bună pentru piele”. În acest sens, liniile de îngrijire a pielii, a tenului constau în cea mai mare parte din ingrediente pe care le puteţi consuma: legume, fructe, diverse alte plante şi rădăcini, cum ar fi pelin, ghimbir, alge marine, ginseng rosu şi agave. Există şi linii bazate pe lapte de soia, miere, ginseng roşu, bere şi chiar hamei.

Se spune că, spre deosebire de unele branduri ale căror arome pe bază de fructe îţi copleşesc doar simţurile olfactive, aromele oferite de Skin Food sunt uşoare, dar nici prea blânde încât să se piardă.

Logo-ul, aşa cum se vede pe toate produsele lor, este un înger păzitor şi a fost conceput pentru a transmite un mesaj clienţilor lor, mesaj legat de puritatea şi de bunătatea produselor. În plus, logo-ul semnifică, de asemenea, că Skin Food este ca un înger păzitor trimis să protejeze şi să păzească cu grijă pielea pentru ca aceasta să fie sănătoasă.

Printre cele mai bine vândute produse se numără Aloe Sun BB Cream, Peach Sake Skincare Line, Black Sugar Mask Wash-Off, Rice Mask Wash-Off, Coffee Body Scrub şi Carrot Collagen Eye Sheet printre multe altele.

Dacă preferaţi produsele cosmetice naturale, atunci Skin Food este alegerea perfectă.

http://www.theskinfood.com

Actriţa Lee Min Jung pentru Skin Food

 

După ce am aruncat o scurtă privire asupra mărcilor de cosmetice accesibile, acum e timpul să vă prezint o parte din brandurile de lux. Acestea, de obicei, sunt compuse din ingrediente rare, incluzând plante medicinale şi plante tradiţionale, iar ambalajele au un design extrem de sofisticat.

Datorită preţurilor ridicate, acest gen de mărci sunt vândute de cele mai multe ori la set incorporând o gamă completă a unui produs cosmetic şi de îngrijire. În perioada vânzărilor speciale, de regulă sărbători sau alte promoţii, de cele mai multe ori la achiziţionarea făcută se va adăuga şi un cadou suplimentar. Spre deosebire de brandurile cu preţuri moderate care au magazine de sine stătătoare, cele mai multe branduri de lux vor fi găsite în departamentele de cosmetice ale magazinelor mari, gen Lotte, Hyundai, AK Plaza, Daegu, etc.

 

- Amore Pacific (아모레 퍼시픽)


Printre multe alte branduri pe care compania gigant de cosmetice le deţine, marca principală care poartă acelaşi nume cu compania este chiar Amore Pacific.
Amore Pacific există pe piaţă de aproximativ 65 de ani şi se mândreşte cu produsele de cosmetică inovatoare care unesc estetica coreeană tradiţională, împreună cu tehnologia şi cercetarea ştiinţifică.
Marca Amore Pacific utilizează, în mod special, multe dintre calităţile pe care ceaiul verde le are de oferit, mai ales acel ceai verde din frumoasa insulă Jeju. Frunzele, florile, extractul de ceai verde, dar şi seminţele sunt adăugate în fiecare compoziţie din produsele lor.

În topul vânzărilor Amore Pacific se află linia anti-îmbătrânire denumită “Time Response”. Crema pentru reînnoirea pielii este cea mai populară. Acest brand deţine propriile centre de spa în Seul, New York şi Osaka, iar produsele pot fi găsite în Statele Unite şi Japonia.

Linia de cosmetice AMORE PACIFIC destinată îngrijirii pielii a devenit foarte rapid una din favoritele celebrităţilor şi experţilor din industrie, iar în 2009 a fost lansată în celebrul lanţ de magazine Sephora.

http://kr.amorepacific-cosmetics.com

 

- HERA

Un brand aparţinând companiei Amore Pacific este Hera (헤라) denumit după Zeiţa Hera, binecunoscută în mitologia greacă ca marea zeiţă ocrotitoare a căsniciilor şi soţia lui Zeus.

Hera are o gamă largă de produse de îngrijire a pielii, îngrijire a corpului, parfumuri, dar şi o linie pentru bărbaţi. Este cunoscută mai ales pentru colecţia sa de machiaj. În ceea ce priveşte cele mai recente tendinţe, produsele Hera sunt întotdeauna selectate pentru revistele de modă şi editorialele cele mai importante de frumuseţe.
Hera este, de asemenea, brandul care sprijină „Campania de conştientizare a cancerului mamar”, Amore Pacific fiind sponsor principal.

Kim Tae Hee, Shin Min Ah şi Jo In Sung se numără printre cei care au fost imaginea Hera.

http://www.hera.co.kr

 

- Sulwhasoo


Un alt brand Amore Pacific este Sulhwasoo care s-a făcut remarcat nu numai pentru aroma sa de ginseng, dar şi pentru designul său distinct care aminteşte de ceramica antică coreeană şi celadon. Sulwhasoo (설화수) foloseşte în compoziţia produselor sale mai multe plante tradiţionale, medicinale şi rădăcini în special: rădăcină de bujor alb, rădăcină de lotus, dunggullae (둥굴레), crin, rădăcină de lemn dulce, crizantemă şi multe alte ingrediente de acest gen.

Datorită utilizării acestor plante, parfumul produselor de îngrijire Sulwhasoo este foarte puternic. Parfumurile sunt realizate din ginseng, pin, floare de cais şi Camellia. Deşi ginsengul este nota de bază, sunt adăugate şi alte arome. Este vorba de un parfum care persistă. De aceea este de preferat ca înainte de a face o alegere să fie testat direct pe piele.
Sulwhasoo are o linie de produse creată special pentru bărbaţi şi, de asemenea, un centru de spa disponibil la Lotte Store în Jamsil, Seul.

http://www.sulwhasoo.co.kr

Alte branduri care aparţin Amore Pacific sunt: Innisfree, Laneige, Mamonde, Happy Bath, Odyssey, Iope, Hannule.

 

- O HUI

O HUI (오휘) pune accentul pe produsele de îngrijire a pielii, în special pe cele anti-îmbătrânire si de hidratare. Cell power, hydra-formula, age recovery, clinic science reprezintă numele liniilor de cosmetice principale O HUI. Prin urmare, fiecare ambalaj este îngrijit, făcut cu bun gust, simplu şi în acelaşi timp clinic.

Linia de cosmetice pune accentul pe proprietăţile de ingrijire a pielii şi fiecare client poate aplica pentru un makeover – adică de sfaturile profesioniştilor în imagine şi de o schimbare de look gratuit la unul din magazinele O HUI.

Marca sponsorizează campania “Beautiful Face”, un fond de caritate deschis pentru a ajuta copiii cu defecte faciale şi care este gestionat de către Spitalul de Copii al Universităţii Naţionale de la Seul, ceea ce oferă clienţilor un motiv în plus pentru a cumpara produsele.

Acest brand de cosmetice, lansat în 1997, este deţinut de Grupul LG, promovează ideea de îngrijire a pielii naturale cu ajutorul tehnologiei moderne şi este perfect pentru cei cu pielea sensibilă.

Cine este imaginea O HUI? Este de ajuns numai un star hallyu? Nici vorbă!
Yoon Sang Hyun, Son Ye-jin şi Kim Tae Hee se numără printre cei care reprezintă brandul.

http://www.ohui.co.kr

Sursa:  koreanclicks.com, discountupon.com, blog.korea.net, soompi.com

Despre Claudia B. [KF]

Claudia B. [KF]

Claudia B. s-a născut în 1980, în oraşul Constanta. Licenţiată în Psihologie la Universitatea “Titu Maiorescu”, Bucureşti, a participat la diferite workshopuri şi seminarii formative în acest domeniu. Pasiunea pentru Coreea, ca ţară şi tot ceea ce reprezintă aceasta ca un întreg a venit odată cu serialele difuzate la televizor.

Browse Archived Articles by Claudia B. [KF]

22 comentarii

There are currently 22 comentarii on Frumuseţea în stil coreean. Perhaps you would like to add one of your own?

  1. Vreau si eu!!! Oricare din ele :)) Multumim pt articol!

  2. M-ai lasat cu mintea hai Hui,ce bine arata toate,deja parca le simt parfumul discret,nu pute-ai sa faci recenzia asta ,vara trecuta,atunci aveam si eu ocazia sa ma lipesc de unul,doua produse! Criminal articol! Nu mai intreb de preturi ca mi-a ajuns,data trecuta!

    • Claudia B. [KF]

      Banuiesc ca le-ai vazut si testat in Coreea ^^ Eu ma uitam zilele trecute pe Amazon, iar unele dintre ele mi se par destul de acceptabile ca pret…Daca ar fi sa facem o comparatie cu ce avem noi aici, marfa adusa din China si f. scumpa pe deasupra!!!

      • Nu ,as fi vrut eu,dar anul trecut baiatul meu a fost cu serviciul in Singapore de doua ori si puteam sa-i spun ce sa-mi cumpere ,asa nu m-am ales decat cu niste pomezi antireumatice,antiinflamatoare ,cu niste bibilouri simbol pentru Asia si cu multe pliculete de cafea de toate soiurile,ah era sa uit ce a fost mai important un aparat foto Nikon 3500,la care i-mi prind urechile!

        • Claudia B. [KF]

          Pai acum daca mai pleaca stii ce sa-i spui sa-ti cumpere!!Dar totusi cel mai bine ar fi sa mergi tu^^

          • Am gasit intimplator articolul asta pe net, felicitari foarte interesant , eu una folosesc produse de la Tony Moly, m-am bucurat extrem de mult cind am auzit s-au lansat oficial si in Romania, am dat comanda si abia astept sa le primesc !!!!! recomand!!!

  3. Cu asemenea frumuseti care prezinta produsele ,poate fi si pipilica la borcan ca tot se vinde!

    • Livia, esti mortala :))) rad de una singura p-aici :D

  4. Mulţumim de articol, ce leaş cumpăra pe toate, dar cred k au nişte preţuri…

  5. Cred ca sunt produse de inalta calitate :) Mi-ar placea sa le am =)) Multumim Clau :*

  6. cred ca daca as intra intr-un asemenea magazin as da atacul… evident ca ar trebui sa am cardul full de woni :))

  7. Scump,scump,vremuri grele,famelie mare ,remuneratie mica! Asa ar spune IL Caragiale!

  8. Ochii vad,inima cere,dar tu nu si nu! Pana cand? Am un sentiment acut de frustrare,pentru ca nu ne putem permite niste mici placeri care nu devin obicei!

  9. foarte interesant, mi-as dori si eu ceva de pe acolo….tare mi-ar placea….oricum am inteles ca sunt de foarte buna calitate …si sa ma scuze francezii , mult mai deosebite si mai bune ca ale lor

  10. Recomand cu mult drag The Face Shop! Sunt extraordinare!!!!^^

    • Claudia B. [KF]

      @Cristina, ce anume ti-a placut cel mai mult? Spune-ne macar un produs. As fi interesata sa cumpar si eu, dar fara recomandarea cuiva parca am totusi o retinere^^

  11. Chiar mă întrebam ce folosesc coreencele de au o piele aşa catifelată^^ evident,produse de calitate. Mă tentează mai ales cele “bio”,dar..)) Oricum,bun subiect,mulţumim pentru prezentare!

  12. Made my day: C.N. Blue făcând reclamă la Holika Holika^^

  13. Kim Nam Gil a facut reclama la un parfum de le O HUI, daca nu ma insel, deci si eu vlllleaaauuuuu.
    Le vreau pe toate, mai ales cele bio. Sa am si eu pielea de portelan ;;)

  14. Interesant…m-a amuzat foarte mult reclama cu CN BLUE :p oricum cine nu si-ar dori sa ajunga macar intr-un din acele magazine…design-ul lor e super catchy si mai ales cu asemenea vedete care sa le reprezinta marca de produse …ce mai poti spune, si desi cred ca sunt produse de calitate ,chiar daca nu ar fi ,tot vor avea succes la cum sunt prezentate.
    Foarte interesant articolul mutumim muuult!

  15. Minunat articolul, felicitari!
    Brandurile acestea se gasesc si in Romania, pe site-ul DollySkin.ro . Aici gasiti o multime de produse coreene de la Etude House, Missha, Dr.Jart, Lioele, The Face Shop, SkinFood, Tony Moly, ElishaCoy, Holika Holika. Spread the word!

Lasă un răspuns către Claudia B. [KF]