Sang Doo, Let’s Go To School! (Sangdooya hakgyo kaja!)

Written by ancavalentina. Posted in Recenzii utilizatori

Tagged: , ,

Published on septembrie 11, 2010 with 9 comentarii

Productie KBS2,2003, 16 episoade

Cha Sang Doo (Bi) si Chae Eun Hwan (Kong Hyo Jin) au fost foarte buni prieteni inca din copilarie si pana in primii lor ani de liceu.Dar familia lui Eun Hwan are mari probleme financiare,iar debitorii vor veni sa isi incaseze datoriile, deposedandu-i de toate bunurile. Cand unul din ei pune mana pe un obiect la care tatal ei tinea ft mult, Eun Hwan incearca sa ajunga la o intelegere cu el, dar nu reuseste. Sang Doo se lupta cu acesta incercand sa recupereze obiectul respectiv, dar in incaierare adversarul cade de pe un pod si ajunge in coma. Eun Hwan nu afla de aceasta intamplare si fuge din oras,iar Sang Doo ajunge la inchisoare. Dupa ce este eliberat afla ca familia lui l-a parasit si s-a mutat in America, iar Eun Hwan a plecat din oras impreuna cu familia ei.

Peste cativa ani Sang Doo va avea o fiica(Cha Bori), in urma unei aventuri de o noapte. Fetita este diagnosticata cu leucemie, iar Sang Doo va deveni un gigolo (ghidat de unchiul sau) pentru a putea plati tratamentul fiicei sale. Intr-o zi el o reintalneste pe Eun Hwan, care acum este profesoara de matematica la liceu. Dorind sa ii recastige iubirea el recurge la diferite metode, de la paznic la scoala pana la a frecventa cursurile ei. Insa Eun Hwan are o relatie cu Kang Mik Suk (Lee Dong Gun), care se intampla sa fie medicul fiicei lui Sang Doo…

Este practic serialul care l-a facut cunoscut pe Rain ca actor, si care i-a adus si premiul KBS pentru cel mai bun debut. Povestea este presarata cu situatii comice (cel putin pana la un moment dat), Rain jucand rolul unui gigolo care umbla dupa femei de varsta a doua cu bani. De urmarit indeosebi relatiile care se creeaza intre personaje, in special cea dintre Sang Doo si fiica sa, sau cu doctorul acesteia, logodnicul lui Eun Hwa.Chiar daca sunt rivali, intre ei va aparea un sentiment reciproc de respect, admiratie, prietenie. Asadar daca va plac povestile despre relatiile interumane, despre familie, va recomand acest serial.

Cat despre interpretarea lui Rain, scenariul ii permite sa experimenteze diferite trairi – un personaj fortat sa traiasca o viata pe care o nu si-a dorit-o, dar din care nu poate sa scape, pentru ca prea multe persoane depind de el. Incearca sa fie optimist si sa le ofere ce e mai bun oamenilor din jurul lui, chiar daca in sufletul sau simte ca se scufunda.

A! Si sa tineti minte doar ceea ce v-a placut din aceasta drama .

Serialul a fost apreciat in Coreea la vremea respectiva, castigand cateva premii din partea KBS, printre care Best Couple Award (Bi si Kong Hyo Jin),Excellence in Acting (Kong Hyo Jin),Best New Actor (Bi).