Legendele palatului : doctorul Hur Jun

Written by butterflygirl. Posted in Recenzii utilizatori

Tagged:

Published on august 14, 2010 with 555 comentarii

Noul serial coreean va incepe in cateva zile …
Doctorul Hur Jun a trait in secolul al XVI-lea, in timpul dinastiei Chosun.Povestea începe când mama tânarului Hur Jun se îmbolnaveste, iar el o duce la un medic vestit al acelor locuri. Astfel, Hur Jun descoperă efectele miraculoase ale acupuncturii şi începe să lucreze ca sclav în casa doctorului, statutul său social nepermiţându-i să devină asistent în adevaratul sens al cuvântului.Trecand usor prin tainele medicinei , si prinzand experienta , scopul acestuia era sa ajunga medic regal , iar prin multa munca acest lucru s-a intamplat intr-o zi cu ajutorul frumoasei infirmiere Ye-Jin,care il iubea in secret.
In timpul activitatii sale vestitul medic a scris si o carte.Cu siguranta acest serial ne va bucura la fel demult ca si celalalte . Sper din tot sufletul ca acest nou serial coreean sa uneasca inapoi toti “paznicii palatului si cei noi si cei mai vechi”. O sa readucem “acasa” noptile nedormite , discutand pe blog despre personajele noastre preferate si intamplarile din seriale si noi recorduri la scris comentarii.

555 comentarii

There are currently 555 comentarii on Legendele palatului : doctorul Hur Jun. Perhaps you would like to add one of your own?

1. voua ce melodii sau actori/actrite coreene va plac?

2. In ciuda inceputului…plictisitor…incepe sa mi trezeasca interesul acest serial….:)

3. nu pare atat de rau pe cat a parut la inceput…:P

4. salut fratilor,cine stie de unde se poate descarca tot filmul??am cautat peste tot si……….nik

5. sal stie cineva unde put sa vad serialul legendele palatului cu sub in rom

6. E pasionanta in acest serial descrierea cunostiintele medicale avansate acumalate in principal prin experienta si dorinta de a fi de folos celorlalti. Pentru aceasta si pentru informatiile legate de tehnici de medicina alternativa orientala serialul este un unicat. Interpretarea actorilor, care este excelenta si cazurile prezentate in fiecare episod sporesc interesul pentru serial.

7. buna seara la toti!
    ma straduiesc de citeva zile sa urmaresc (nu sa downloadez) serialul Legendele Palatului… si nu reusesc. Vad ca aici se gasesc persoane multe si foarte impresionate de acest film, si de altele asa bune ca acesta. Ma poate ajuta cu un link, sa pot sa urmaresc serialul? Am pierdut, din cauza serviciului, o gramada de episoade… Va rog mul. Multumesc, Dimitar

8. foarte interesante aceste seriale coreene m-ai alesdaca tinam cont perioada de timp cind noi poate nu iesisem din vindecarile prin babe la ei erau doctori dar erau si ei destul de docmatici si kiar fanatici.

9. salutare.am si eu o intrebare ..as putea gasi pe un site filmul complet..sal vad?imi place filmul ff mult dar din pacate mai ‘ratez’ unele episoade din cauza lucrului.imi poate spune si mie cnv dak am cum sal vad pe un anumit site?multumesc.

10. ff tare filmul pacat ce pe 22 nov se termine:((:((